Кур’єрська служба Shvidko впроваджує нові інноваційні технології для забезпечення високого рівня обслуговування наших клієнтів .
Так, йдучи назустріч побажанням наших користувачів ми впровадили систему онлайн трекінгу

Новий особистий кабінет має наступні функціональні можливості:

  1. Економія часу на оформлення заявки на доставку;
  2. Підвищення ефективності роботи;
  3. Автоматизація рутинних завдань;
  4. Потужні можливості для аналітики (в частині звітів)
  • Вам більше не треба буде кожного разу вказувати назву магазину і email. Система автоматично Вас ідентифікує і при успішній обробці заявки відправить оброблений файл з номерами накладних на контактний e-mail менеджера.
  • Після отримання замовлень автоматично буде відправлено SMS-повідомлення про надходження замовлення при самовивозі (послуга входить до базовий тариф ).
  • У Вас є можливість підключити SMS-інформування (підключення і відключення послуги доступно в розділі “Реєстраційні дані”) Ваших клієнтів про надходження замовлення в кур’єрську службу із зазначенням номера накладної для використання нової функції трекінгу. Це значно мінімізує кількість дзвінків до Вас з питань доставки.
    Вартість послуги складає 0.30 грн за одне повідомлення.
  • У розділі “Відправлені заявки” у Вас буде можливість переглянути надіслані заявки за вибраний період, дізнатися номер накладної за Вашим номером замовлення, переглянути орієнтовну вартість доставки, статус заявки, відредагувати або анулювати заявку (до моменту передачі замовлення кур’єру)
  • Відфільтрувати тільки відмови або тільки виконані замовлення за період.
  • Отримати копію звіту за датою розрахунку який буде автоматично відправлятися на контактний e-mail менеджера або контактний e-mail бухгалтера при його наявності.

Ми постійно працюємо над поліпшенням і розширенням функціональних можливостей для Вашої зручності.
За додатковою інформацією про переваги роботи з нашою кур’єрською службою звертайтеся за телефонами вказаними в контактах .